niedziela, 13 września 2015

Semilac! :)

Hej ! :)
 We środę przyszła do mnie paczka z wymarzonymi lakierami Semilac ! :) Do tej pory robiłam paznokcie metodą żelową, jednak postanowiłam się skusić na hybrydę, ponieważ moje paznokcie dobrze wyglądały i szkoda było mi je zaklejać tipsami a nie chciałam co chwile malować paznokci. Jednak zanim doszły zdążyły się moje naturalki połamać ale to nic :)
 Zamówiłam bazę, top, oraz 4 kolorki.
Oczywiście nie mogłam się doczekać i już pierwszego dnia wykonałam dwa mani przy ich użyciu, ale o tym w innych postach :)

 A oto moje perełki :



Baza i Top- czyli podstawa :)


Oraz 4 kolorki :) w wyborze kolorów kierowałam się już nadchodzącą jesienią, oraz tym aby były neutralne i uniwersalne stąd :

-047 Pink Peach Milk - delikatny mleczny wpadający w delikatny subtelny róż.
-032 Bisciut - również delikatna biel z poświatą różu, bardzo delikatny lakier, pięknie wyglądający do opalonych dłoni, wygląda bardzo estetycznie.
-017 Grey - czyli idealny lakier na jesienno- zimowe klimaty, typowa neutralna szarość.
-034 Mardi Gras - połączeniu różu z fioletem zależnie od światła wpada bardziej w jeden bądź drugi kolor, uważam, że też fajnie nada się na jesienno zimową porę na całe paznokcie bądź jako akcent aby ożywić mani :)



Do przesyłki dostajemy mały słodycz, bardzo fajna inicjatywa od firmy :)


 I cytacik :


 Tak jak wspomniałam wyżej już pierwszego dnia wykonałam dwa mani i póki co jestem zadowolna i myślę jakie będą kolejne kolory w mojej kolekcji :)
 Wszystkie lakiery są w pojemności 7 ml. Utwardzać możemy je lampie UV jak i LED. Koszt jednego lakieru to około 30 zł - cena może niezbyt niska, ale są to lakiery do użytku profesjonalnego. Na pewno w kolejnych postach pojawią się opinie o tych cudeńkach, wraz z mani wykonanymi przy ich użyciu a więc czekajcie ! :)

+podziękowania dla Pana P . :))


A wy jesteście za czy przeciw hybrydom ? Używacie Semilaca czy czegoś innego ? :)
Pozdrawiam Cynamonowa ! :)

6 komentarzy:

  1. Ja ostatnio też poszalałam trochę z semilacami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mardi Gras mnie zainteresował :P ale ja nie używam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zawsze poszukać czegoś w zwykłych lakierach może trafi się podobny, a hybrydy polecam :)

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się Mardi Gras, jeszcze go nie mam :p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)