środa, 15 lipca 2015

Tangle Teezer zwykła szczotka czy fenomen ? :)

Hej ! :)
 Dziś przychodzę aby opowiedzieć Wam trochę o pewnej szczotce do włosów o której być może słyszałyście lub nie a mianowicie o Tangle Teezer :)
 Normalnie zapewne nie wydałabym na szczotkę prawie 40 zł, jednak pozostał mi jeszcze bon urodzinowy do Douglasa i zastanawiałam się na co go wykorzystać wahałam się nad tą szczotką w sklepie po obejrzeniu i przeczytaniu wielu recenzji na jej temat jednak ostatecznie zrezygnowałam.  Jakiś czas później zauważyłam ją u mojej kuzynki, znów moje zainteresowanie wzrosło i postanowiłam ją zakupić. Szczotkę tę posiadam już około miesiąca.







 Na wstępnie pragnę wspomnieć, że jestem posiadaczką włosów kręconych, puszących się, przesuszonych na końcach, czym są dłuższe tym odczuwałam z nimi coraz większy problem, włosy na końcówkach się plątały były spuszone i jak powiedziały mi fryzjerki włosy po prostu miałam pourywane od używania gumek i ciągnięcia szczotki.
 Początkowo przy pierwszych użyciach miałam wrażenie, że szczotka nie czesze a głaszcze włosy powierzchownie jednak po wyczesaniu włosów nie były one splątane ani trochę, było bardzo dokładnie rozczesane, mimo potencjalnie krótkich ząbków szczotki (szczotka składa się z krótszych i dłuższych ząbków).



 Przy dłuższym codziennym używaniu szczotki zauważyłam, że włosy lepiej się układają, nie wyrywa się ich tyle jak przy czesaniu zwykłą szczotką, nie szarpie, są gładsze.
 Szczotka jest wykonana solidnie z dobrej jakości plastiku, można jej używać do nakładania odżywek i masek, ponieważ bardzo łatwo się ją czyści. Jednak nie polecam jej nosić w torebce gdyż niszczy się i ząbki się wyginają, do tego celu polecam kupić wersję kompaktową która jest mniejsza, ale niestety i droższa 56,90 zł. Mimo braku rączki szczotka dość dobrze układa się w dłoni, nie wypada, choć z opinii bliskich mi osób wiem, że woleli by aby jednak była jakaś rączka. Szczotki nie można używać z ciepłem.



Dla kogo jest ta szczotka ?
Moim zdaniem szczotka nadaje się dla osób które mają włosy puszące się, plączące, problematyczne w układaniu. Osoby, które mają cienkie gładkie włosy bez większych problemów raczej nie zauważą różnicy co wiem z opinii osoby, która ma takie włosy.

Czy warto?
Gdyby nie fakt bonu którego posiadałam i tego, że szczotka ta zaczeła być dostępna stacjonarnie, nie wiem czy kupiła bym ją, gdyż uważam, że cena około 40 zł.(a dokładnie 38,90 zł) za szczotkę jest według mnie spora. Jednak nie żałuję, bo moje włosy są w lepszej kondycji od kiedy zaczęłąm jej używać :)
A więc ja tę szczotkę mogę polecić osobom z niesfornymi i zniszczonymi włosami lub komuś kto poprostu chce ją mieć ze względu na wygląd markę badź bez konkretnego powodu :)


Co sądzicie o takich szczotkach ? Macie ? Jesteście zachwycone czy raczej bez szału ? :)
Pozdrawiam Cynamonowa ! :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo dobra opinia! Mam włosy cienkie, dlatego zastanawiam się czy jest sens zakupu - choć potrafią się kołtunić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie sprawiają dużych problemów nie sadzę, że zauważysz dużą różnicę chyba, że poprostu chcesz mieć gadżet :)

      Usuń
  2. TT jest calkiem fajna, ale na codzien uzywam zwyklej szczotki bo nie widze roznicy, a zwyklakiem lepiej mi wykonac kucyka, niz TT :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi mimo grubych dość włosów nawet udaje się zrobić nią kuca :)

      Usuń
  3. Używam jej już ponad rok i nadal jestem zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że moją miłością będzie różnież na długo długo :)

      Usuń
  4. mam ją jak i wersję do torebki :)

    obie kocham : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że z czasem dorobię się wersji kompaktowej :)

      Usuń
  5. mnie właśnie kusi zakup takej szczotki, tylko cena... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli ma się duży problem z włosami to warto, inaczej nie marnowała bym kasy :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Również długo się zbierałam do jej zakupu, aż w końcu kupił mi ja chłopak (2 lata temu) i teraz się z nią nie rozstaję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała SZCZOTKA - uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cena wg mnie nie jest duża, bo szczotkę się kupuje na lata :) ale na razie odstawiam TT ze względu na zniszczenia włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak jednak jak się jej nie szanuje to można ją momentalnie zniszczyć :)

      Usuń
  9. Ta szczotka w moim przypadku to jakaś tragedia. W ogóle się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podróbkę tej szczotki z Biedronki - sprawdza się idealnie ;-) Ostatnio w Rossmannie widziałam następną "podróbkę" właśnie z rączką! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest tańsza, z rączką i daje radę to tylko brać ! :)

      Usuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)