piątek, 17 lipca 2015

Sole do kąpieli :)

Hej! :)
Dziś przychodzę do Was z czymś co cieszy oko, ale i zmysł węchu a minowicie sole do kąpieli ! :)
Chcę Wam opowiedzieć o solach do kąpieli BeBeuty Spa popularnych i łatwo dostępnych w sklepach Biedronka.
Posiadam obecnie 3 rodzaje soli, ale miałam okazję używać jeszcze jednego o którym lekko wspomnę :)



1. Morska- intensywny zapach świeżości, bardzo łądnie barwi wodę :)
Używałam jej kiedyś w połączeniu z solą o zapachu trawy cytrynowej i bardzo ładnie się komponowały :)




2.Bursztyn- głownie kupiona z inicjatywy mojej mamy, gdyż przypomnina jej to jakiś zapach z dzieciństwa :) Zapach ma słodki dość specyficzny, również używam z chęcią :)






3.Lotos
 Moja ulubiona ! Słodkawo- kwiatowy zapach, ale nie mdły ! Wspaniale relaksuje i lekko barwi wodę na różowo.
Mój faworyt :)



4.Trawa cytrynowa - bardzo ładny rześki zapach, świeży, cytrusowy, również lubię :)

Wszystkie sole mają taką samą gramaturę, różnią się zapachami i kolorami.
Sole bardzo fajnie zmiękczają wodę i lekko barwią (zabarwienie zależy od ilości wsypanej soli)
Pojemność wszystkich soli to 600g. jak za cenę niecałych 4 zł to bardzo fajnie można szaleć :)        
U mnie są dość wydajne.
Nie jest to rzecz niezbędna, lecz jakże przyjemnie gdy podczas kąpieli unosi się przyjemny zapach woda nabiera barwy i miękkości i lekko się pieni :)
Polecam bardzo :)

Używacie tych soli, badź wolicie jakieś inne ? :) Ja lubię bardzo :)
Pozdrawiam Cynamonowa !


20 komentarzy:

  1. Miałam je i bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za solami do kąpieli, a tych z biedronki nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je lubię, miałam już trawę i bursztyn, w zapasie mam lotos, a niebieskich się boję, bo raz miałam i nieźle barwił stopy.....;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj w takim razie muszę uważać na niebieskie ;)

      Usuń
  4. Kiedyś miałam każdą dostępną w Biedronce, ale to jeszcze przed zmianą szaty graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuję właśnie, że nie miałam okazji wypróbować tamtych bo o ile kojarzę były trochę inne zapchy niż te teraz :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ich sole:) Ale stosuję tylko do kąpieli stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu korzystam jedynie z prysznica - ale patrząc na te sole nabrałam ochoty na to, żeby sobie poleżeć w wannie i poaromatyzować się takimi cudami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja posiadam jedynie prysznic, jednak ratuje go głęboki brodzik więc zawsze coś :) nieduża jestem to i się zmieszczę :DD

      Usuń
  7. Niestety nie posiadam wanny ;/ dlatego nie miałam okazji używać soli do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam sól lawendową z BeBeauty, byłam z niej zadowolona i chętnie skuszę się na pozostałe wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem uprzedzona do lawendy, gdyż w wielu produktach jest ona sztuczna, ale może i do tej wersji zapachowej soli się przekonam :)

      Usuń
  9. sól do kąpieli preferuje latem , natomiast zimą wolę płyny do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, szybciej latem sięgnę po sól niż po płyn :)

      Usuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)