wtorek, 25 sierpnia 2015

Krem od Planet Spa, African Shea Butter :)

Cześć ! :)
 Dziś przychodzę do Was z kremem z Avonu z serii Planet Spa, African Shea Butter.
Jest to krem odżywczy do stosowania na bardzo przesuszone miejsca takie jak łokcie , kolana, pięty.
Ja stosuję go na pięty czy to latem czy to zimą kiedy są suche wystarczy 2-3 razy w tygodniu użyć go na noc i pięty będą miękkie i ładnie wyglądały. Na wysuszone łokcie też się sprawdza :)
Pojemność kremu to 75 ml. Krem jest bardzo wydajny wystaczy go odrobina aby odżywić przesuszone miejsce. Co do zapachu to nie przypadnie do gusty każdemu. Cena to ok 20 zł z tego co udało mi się znależć ale ja zawsze kupuję na promocjach za około 7 zł.
Oto on :



Konsystencja ani gęsta ani lejąca w sam raz .


Skład dla ciekawych :) :

Ja bardzo go lubię i nie wyobrażam sobie aby go nie było kiedy chcę odżywić swoje stopy :)
Bardzo dobrze i szybko je regeneruje :)

A wy macie jakieś ulubione mocno odżywcze kosmetyki ? :)
Pozdrawiam Cynamonowa ! :)

15 komentarzy:

  1. Alantan lekki krem :) I ostatnio odkryłam że wazelina działa nawilżająco albo nie wiem jak ale pokonała moje wiecznie suche miejsca między kciukiem a wskazującym na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym miejscem nie miałam problemu, a co do wazeliny to może właśnie najprostsze produkty najlepsze :)

      Usuń
  2. Miałam go kiedyś i wspominam całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dobrze będę go pamiętać kiedy się skończy :)

      Usuń
  3. Miałam go kiedyś i świetnie radził sobie ze suchą skórą, zwłaszcza na łokciach i kolanach, ale ten zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na suche miejsca używam wazeliny i ona mi najbardziej pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale skoro taki dobrym to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie to czy to jest nowa wersja tego kremu, co kiedyś się nazywał z kwasami AHA? tamten lubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to to samo raczej bo tamtego też używałam, zmienili tylko szatę graficzną chyba :)

      Usuń
  8. Z tej serii miałam masło do ciała i było świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)