piątek, 24 lipca 2015

Handmade na prezent? :)

Hej ! :)
 Dziś chciałabym pokazać Wam prezent, który dostałam od mojej cioci a mianowicie biżuterię handmade. Jak dla mnie jest to coś pięknego i wspaniałego gdyż dostajemy coś zrobione przez bliską nam osobę własnoręcznie, nie kupione w sklepie a coś w co musiała włożyć wysiłek i pracę i robiła to specjalnie dla nas. Bardzo lubię takie coś. Moja ciocia robi wiele pięknych rzeczy, które być może kiedyś sfotografuję i wam pokażę a są to między innymi, serwety, ozodoby wielkanocne i bożonarodzeniowe, kapelusze, elementy ubrań, a nawet raz robiła kostium kąpielowy :)

 Mój zestaw składa się z bansoletki, naszyjnika i kolczyków.




1.Bransoletka - zrobiona na pewnego rodzaju gumce, która nie uciska a fajnie się dzieki niej zakłada i zdejmuje bransoletkę.







2.Kolczyki.









3. Naszyjnik.








 Ze wzglądu, że są to delikatne rzeczy i białe staram się na nie uważać, ale jest to warte ze względu na ich piękno :)

Dla mnie takie coś jest mega fajnym pomysłem na prezent, gdyż jest to coś specjalnie dla nas i za każdym razem przypomina nam osobę, która nas tym obdarowała :)

I jak podoba Wam się ? Lubicie takie coś ? :)
Pozdrawiam Cynamonowa ! :)


4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, mam całą szkatułkę takich kolczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw widać zrobiony z dokładnością i starannością co do szczegółów :))) Lubię takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)