czwartek, 9 lipca 2015

Witam ponownie :)

Na początek kilka słów wstępu :)
 Kiedyś miałam już przyjemność prowadzić bloga o nazwie Kosmetykoland, jednak z różnych przyczyn blog nie przetrwał, przestałam na niego pisać,brak czasu, problemu osobiste, był on głównie o tematyce kosmetycznej.
 Minęło sporo czasu i chciałabym powrócić do blogowania jednak o bardziej luźnej formie. Stąd właśnie mój nowy blog. Myślę, że uda mi się w miarę możliwości  regularnie dodawać posty a przynajmniej chciałabym. Mam nadzieję, że forma i treść mojego bloga zachęci wiele osób do pozostania na nim na dłużej. Blog zapewne będzie się zmieniał będę starała się go ulepszać i upiększać aby był jak najbardziej przystępny, a więc powoli małymi krokami ruszam ponownie ! :)

 Co znajdzie się na tym blogu ? :) Będzie tu wszystko, moje przemyślenia, wspomnienia o rzeczach wartych uwagi, które chciałabym polecić oraz trochę prywaty :) Chciałbym dzielić się pozytywną energią z innymi czymś co jest bezcenne a często tak ważne w codzienności :)

a więc serdecznie witam wszystkich ! :) -cynamonowa.


6 komentarzy:

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)