poniedziałek, 13 lipca 2015

Inspiracje okolicznosciowe :)

Cześć !
Dziś przychodzę do Was ze zbiorem inspiracyjnych zaproszeń, kart zyczeniami winitek oraz zawieszek na alkohol :) Ze względu na okres weselny może kogoś to zainteresuje, rzeczy które pokażę są znalezione w domu z różnych imprez (mojej 18-nastki oraz kilku wesel), niestety nie wszystkie elementy udało się zachować, ale mam nadzieje, że zainteresuje Was to co będzie poniżej :)

Wszystkie te elementy wykonywane przez moją kuzynkę.

Oto kilka rzeczy z mojej 18-nastki:
1.Pudełko z życzeniami:









 2.Karty z życzeniami:




Natępnie cykl weselny :)
1.Zaproszenia:

Są to zaproszenia w stylu Łowickim, dodam jeszcze, że na tym właśnie ślubie miałam okazję świadkować, gdy dostanę zdjęcia może podzielę się czymś wiecej na ten temat :)



2.Winietki:





3.Zawieszki na alkohol:




4.Prezenciki dla gości oraz naklejki na pudełka z ciastami, jednak tutaj uchowało się niewiele :(



I jak podobają Wam się takie rzeczy ? :)
Pozdrawiam Cynamonowa ! :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy, pierwsze pudełeczko wygląda super :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko z życzeniami wymiata : )
    pierwszy raz takie widzę i jestem zachwycona :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również gdy je dostałam byłam mile zaskoczona :)

      Usuń
  3. To pudełko z życzeniami jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się bardzo :)) zwłaszcza pierwsze cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy są piękne, ale to pudełeczko.. małe arcydzieło! Zdolniacha z tej kuzynki ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze pudełko jest najlepsze! :D :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)