sobota, 15 sierpnia 2015

Dwa letnie zapachy z Avon :)

Hej ! :)
 Dzis wpadam z dwoma zapachami od Avon idealnymi na lato, które biegnie ku końcowi, ale może za pomoca tych właśnie zapachów uda nam się je zatrzymać na jeszcze trochę, lub w ciężki zimowy dzień gdy powąchamy jeden z tych zapachów przywołamy bardzo miłe wspomnienia letnich dni :)
Perfumy są w bardzo ładnych estetycznych, smukłych buteleczkach. Pojemność każdego to 50 ml, są dość wydajne i utrzymują się bardzo długo :) . Cena to ok 20 zł na promocji i tak je zawszę kupuję.
 Oto one :





 Pierwszy zapach to Summer White Sunset .
Kategoria kwiatowo-orientalna.
Nuty zapachowe: różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy.


Zdecydowany ulubieniec na letnie dni. Kiedyś zamówiła go moja mama i kilka razy zdarzyło mi się go użyć jednak postanowiłam zamówić swój. Moja mama ma już drugie opakowanie, pewnie dlatego że podkradłam jej pierwsze :)
 Jest idealny na wakacyjne dni, ale również nada się na te chłodniejsze aby otulić się delikatnie promykami słońca.
 Zapach ten pachnie dosłownie słońcem, wakacjami, świeżością i wakacyjnym ciepłem, myślę że przypadnie do gustu wielu osobom :)


 Drugi zapach to Summer White.
Nuty zapachowe: nuty kwiatowe, białe piżmo.


 Jest to zapach mocno świeżego poranka, spaceru nad wodą, wyczuwam tam powiem wody, mocną świeżość, sądzę jednak, że ten przypadnie mniejszej ilości osób do gustu niż jego kolega powyżej.  Zapach ten jest raczej typowo letni i nie nadaje się do używania w innych porach, za to jest idealny aby poczuć orzeźwienie w upalne dni.
 Piękna buteleczka z mrożonego szkła dodaje mu uroku :)

 Bardzo lubię oba zapachy jednak pomarańczowy minimalnie wygrywa, gdyż spodoba się większości i jest idealny na lato, ale nie tylko :)


A Wy macie jakieś ulubione letnie perfumy ? A może stawiacie na mgiełki ?

Pozdrawiam Cynamonowa ! :)


12 komentarzy:

  1. summer white znam - dobrze mi się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować szczególnie na promocji i szczególnie wersji Summer White Sunset :)

      Usuń
  3. miałam te zapachy. Ale mi nosa nie urwały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Summer White wąchałam i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam powąchać jeszcze przy okazji jego kolegę :)

      Usuń
  5. Chyba pamiętam zapach "Summer White" sprzed kilku lat. Miło mi się kojarzy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama bardzo lubi zapach summer white:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)