poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Rozświetlacz w kremie Essence :)

Hej ! :D

 Dziś przychodze aby pokazać Wam rozświetlacz w kremie marki Essence soo glow :)
Rozświetlacz w kremie, który po aplikacji zaczyna mieć pudrową formułę. Apilkacja jest prosta ja aplikuje go za pomocą palca.

 Początkowo kupując go nie zwróciłam uwagi że jest w kremie, i dlatego nie wiedziałam czy będę umiała go używać, bo to mój pierwszy rozświetlacz. Kupowałam go w ciemno. Jestem z niego zadowlona daje bardzo ładną taflę i świeże spojrzenie :)

 Można go stopniować i raczej nie jest to produkt, którym zrobimy sobie krzywdę o ile oczywiście nie wbijemy w niego palca i nie wyciagniemy pół opakowania :)

 Jest to mój pierwszy rozświetlacz i myślę, że w przyszłości napewno spróbuję jeszcze inne bo efekt na buzi bardzo mi się podoba :)

 Występuję w dwóch odcieniach tym jasno-złotym oraz różowym. Cena ok. 12 zł. Pojemność 4 g.
 Używam go od marca i widzę, że zuzużycie jest prawie żadne, więc sądzę, że będzie bardzo wydajny.


A oto on :




Produkt dobrze nakłada się palcem i rozprowadza na buzi na koniec można poprawić pędzlem, ale nie jest to konieczne.





Rozświetlacz tak prezentuje się na buzi w połączeniu z bronzerem :)
(nie posiadam na zdjęciach żadnego podkładu, tak prezentuje się na czystej twarzy)








Próbowałam go używać jako cień, jednak zbierał się w załamaniu i nie wyglądał estetycznie.

Trwałość jest jak dla mnie dobra trzyma się nieźle, ładnie wtapia się w skórę i trzyma się w miare cały dzień, napewno dłużej niż bronzer :)

Nie wiem jednak jak jest z jego aplikacją na podkład, ponieważ ja aplikuję go tylko na czystą twarz, lub na krem bb.

Zdjęcia robiłam w różnych oświetleniach, ale generalnie na żywo efekt jest bardzo delikatny, cera jest roświetlona wygląda na świeżą i wypoczętą :)


A wy używacie rozświetlaczy ? A jeśli tak to w kremie czy w kamieniu ? :)
Pozdrawiam Cynamonowa ! :)


17 komentarzy:

  1. mam go i lubię :)
    Ja czasami dodaje troszkę go w kąciku oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozświetlacz wygląda bardzo ładnie, ale zazdroszczę cery, taka ładna bez podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt jakoś narzekać na nią nie moge, w lato tylko piegus ze mnie :)

      Usuń
  3. Ja mam z my secret w kamieniu. I zakochałam się w rozświetlaczach :D Nie dokupie więcej bo i ten co mam starczy mi na pół życia a wygląda świetnie więc nawet mnie nie kusi żeby coś kupować. Na powieki też go nakładam i cudownie wygląda. Twój spróbuj na bazę na powieki nałożyć, nie powinien się w tedy zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że ten też trochę będę używać, ale napewno zechcę kiedyś jakiś w kamieniu :)

      Usuń
  4. Jakiś czas już szukam dobrego rozświetlacza, ale za każdym razem kiedy już jakiś znalazłam to coś było z nim nie tak. O tym jeszcze nie słyszałam, ale może wybiorę się do drogerii i go zakupię. Fajna recenzja :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam, ale rozglądam się za jakimś fajnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam żadnego rozświeltacza, ale czaję się na mery :D obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba poźniej skuszę się na lovely tak ostatnio popularny :)

      Usuń

Każdy komentarz, opnia bardzo mnie ucieszy a więc podziel się swoim zdaniem ! :)

Nie reklamuj się bo działa to odwrotnie, zawsze odwiedzam osoby, które skomentowały post :)